Hold me, wrap me up, Unfold me, I am small and needy, Warm me up and breathe me

Blev ingen löpning ikväll. Gick ut och blev alldeles chockad av kylan.
(Inte lika chockad som min mamma imorse men).
Eftersom jag är allergisk mot kyla så har jag nu krupit ner i sängen.
Solen gassar verkligen så den bara kan göra halv 4 en sommarnatt in genom alla fyra fönster här nere i min källare.
Så nu ska snart blunda hårdare än vad solen skiner för att stänga ute allt solljus från mina hornhinnor.

Tavlan blev nästan klar förresten. Jag visste inte vad mer jag skulle göra på den ikväll.
Sover jag på saken så ska vi nog se att jag drar fram paletten och penslarna imorgon igen.
Sen får ni se resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0