VARNING! Känsliga läsare VARNAS! (Igen)

Föregående natt drömde jag en dröm som jag inte vågar berätta allt ur. Jag vågar inte för jag vet inte hur folk skulle tänka om mig då.
Den var brutal.
Jag gör det ändå? Nu har jag ändå sagt att det var en dröm, inte som förra inlägget då jag fick många reaktioner och funderingar på vad jag hade gjort i Stockholm.

Hur allt började vet jag inte. Det jag vet är att jag blev träffad av fyra pistolskott. Ont tog det, men inte så ont som jag trodde. Kan ha berott på adrenalinet som pumpade så hårt att det nästan tog ondare.
Jag befann mig i ett healvt fallfärdigt hus tillsammans med en vän. Någon var ute efter mig. Jag skulle dö. Plötsligt befann han sig i samma hus, men hade slut skott.
Jag hade plötsligt en vass kniv i handen och lyckades vid ett tillfälle komma åt halsen. Resultatet blev en trasig halspulsåder. Inte nöjd, och han var långt ifrån att kola av. Efter mig igen, men inte med samma kraft. Kunde därför övermanera honom och skära av även andra halspulsådern (det är viktigt att man får av båda direkt då man slaktar får).
Men tydligen så är inte människor lika enkla att dräpa som får, för han stod ännu upp och var långt ifrån att ge sig, hade nu en betydligt lugnare framfart och verkaded inte alls längre vilja ha ihjäl mig. Men jag såg igenom det, för det visste jag att han visst förtfarande ville. Vad mer kunde jag göra? Han borde vara död för länge sedan. Tog ett fast grepp om honom och kunde dra kniven under käkbenen, luta huvudet bakåt, varpå jag i mellan två halskotor skar av senorna så jag kunde knäcka nacken helt.
Fortfarande inte död, men i sådant skick att jag kunde rymma ut genom fönstret och glida längs stupröret ner på marken.

Drömmen slutar inte där, men härifrån är allt väldigt suddigt.

Kommentarer
Postat av: Janne farsan

Har själv haft liknande drömmar när jag var i din ålder och tidigare, men lyckades aldrig oskadlig göra någon! Du kommer gå långt! Plugga på! Kram

2011-09-28 @ 21:41:10
Postat av: Janne farsan

Känner igen drömmen! hade liknande själv i din ålder men jag kunde aldrig oskadlig göra någon! Du kommer gå långt!PLUGGA PÅ! Kram

2011-09-28 @ 22:02:28
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-23 @ 08:55:41
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0