Vårstädning

Jag tror att min pappa har den renaste lägenheten i hela Skellefteå (snart). Fönsterna har jag i och för sig inte tagit, men det känns onödigt då gatorna fortfarande inte är sopade. Jag ska bara torka ur kylen och resten av köksskåpen så är jag klar, tror jag. Ja, och lite tvätt är det kvar, svårt att skynda på maskinerna.
Lite effektiv kände jag att jag tvungen att vara, och att jag var tvungen ta en liten vätskepaus. Jag hoppas att jag alltid kommer tycka att det är så här roligt att städa, det vore trevligt.
Ikväll är jag bjuden på middag hos finaste Ida. Ska bli väldigt roligt att träffa henne igen, och, förmodligen, se hur förskräckligt mycket Hugo har vuxit!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det blir något godare nästa gång min vän. Kanske grillat?!

2011-05-01 @ 20:37:12
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0