Väckarjävel

Note to self:
Följ inte med Tessan till volleybollträningen.
Det får dig att fundera över dina framtidsplaner,
om de är värda att ge upp för att spela volleyboll igen.


Nu ska jag försöka somna. Har haft svårt med det på sistone.
Lättare blir det inte av att veta att jag måste för att jag ska upp imorgon.
Det var läääänge sedan jag började 07.00 en morgon.
I Nya Zeeland började vi 07.15. Stor skillnad! Tänkte jag först, sedan kom jag på att vi i och för sig var på jobbet senast vid 06.45 för Mikes skull, hemifrån åkte vi ungefär 06.15 och min väckare var ställd på 05.45 alla de där veckorna.
Det går fortare att gå till jobbet nu än vad det tog att köra dit då.
Bara väckaren som är jobbig, jobbet mitt tycker jag precis som förut väldigt mycket om!

Hursom. Pappsen är hemma nu, det känns bra. Lasagnen blev god och pappa tyckte kudden var finare nu. Lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0