Oordning

Tidigare i mitt liv har jag aldrig varit särskilt duktig på att packa upp påsar, väskor mm då jag kommer hem efter att ha varit någonstans. Jag har inte varit den som haft den bästa av ordning (särskilt enligt min kära moder).
Men någonting har ändrats de senaste åren.
Packade upp väskorna efter den långa resan gjorde jag så fort jag bara kunde. Däremot ställde jag bara in allting i garderoben, för jag visste att jag skulle fixa det sen. Men jag står inte ut längre. Det kan inte hjälpas att det är lördag. Jag tycker det här ska bli kul!

Jag gick runt på Clas Ohlson och letade, precis då jag skulle ge upp och gå så såg jag förvaringslådsavdelningen, nästan lite gömd. Det blev sådana här klassiska ena, just för att dom fanns i så många olika storlekar och går utmärkt att stapla på varandra.







Challange accepted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0