If there's one thing that we know it's that we will not grow old

Arbetspasset idag gick skrämmande fort och trots att jag slutade 22 så kändes det ändå tidigare än annars, då jag vanligtvis slutar 21. Wonderful med andra ord. Nu väntar 5 dagars ledighet (så länge ingen blir sjuk eller något annat inträffar)! Sjukt skönt.
Imorgon har jag en dejt med Elinda på Ainas. Ska bli en väldigt trevlig kopp kaffe!
Före det vankas uppstigning i tid så man får ut någonting av dagen, att klockan är 16 minuter över 1 just nu är inte lovande, but I sure will do my best, to try. Löptur och inhandling av nästa veckas mat i påse vore inte helt fel.
Därpå blir det middag och umgänge med Sandra, Johanna och Stina(?) med respektive(?) dvs. Mike, Petrus och Petter. Eller? Jag har dåligt med koll tror jag, om någon ens vet.

Puff puff på kudden. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0