Piggelin koffein

Vad hände med att jag var så pigg på mornarna? Sedan jag kom hem har jag varit uppe tidigt, senaste 8 varje morgon, men nu har jag två dagar i rad vaknat senare än det men kännt mig helt slagen. Var det bara en illusion eller kanske kaffet i tisdags som fått mig beroende?
På 2 timmar börjar vad som verkar vara sista passet denna vecka. Innan dess vet jag inte vad jag ska göra med mitt slappa liv. Löparskorna? Dammsugaren? Plånboken? Fönsterskrapan? Det lutar åt skorna faktiskt, ska väl bara gruva mig ett tag först..

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Jag är tacksam för lite scrapbooking-hjälp om du är pysselsugen på lördag em?

2011-05-12 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0