Elin, är det du som har smittat mig med sista stycket?

Helt fantastiskt jobb man har, då 24 timmar där går lika fort som 24 timmar gör då man är ledig!
Det gick bra med andra ord.

Något annat som gick bra är träningsmatchen som jag blev inkallad till i absolut sista sekunden (nej, till och med senare än i sista sekunden). Eller bra. Jag skadade mig inte och hade förbaskat kul! Spelet från mina sida var inte särskilt bra, och vann gjorde vi som inte. My bad!

Efter hemkomst har jag gjort ett litet utlopp för min blivande mani Städning. Sa åt pappa att han måste säga till mig om det börjar gå över styr, för just nu oroar det mig skrämmande mycket (trots att det inte finns så mycket att städa eftersom jag gör det varje dag). Han lovade att inte säga till. Haha, ja han skulle ju alltid ha rent och fint då i alla fall. Nej, han skojade bara och sa att jag inte är i närheten, att städmani är då man städar hela tiden, och att jag inte gör det.

Kommentarer
Postat av: elin

Haha det kan vara så att du har fått en släng av min sjukdom, men det roliga med den är att man alltid hittar något ställe som behöver städas på, om inte så gör man det ändå ;)

2011-05-11 @ 15:46:48
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0