Tillbakablick

Om 1 timme har mitt liv på riktigt gått tillbaka till att bli mitt gamla liv. Då ska jag befinna mig på jobbet. På ett sätt känns det som ett nederlag, som att jag går tillbaka till det jag lämnade bakom mig. Fast så är det väl kanske inte.
Det känns konstigt, men bra. Ska självklart bli fruktansvärt kul att se alla igen!
Jag antar att det är så att verkligheten alltid hinner i kapp en till slut. Lite så känns det faktiskt, samtidigt som jag vet att det liv jag har levt den senaste tiden också det var precis lika verkligt. Bara ett helt annat. Märkligt hur livet kan förändras så plötsligt, fast ändå egentligen vara detsamma.

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

ja jag vet....typ ena sekunden är du i NZ och den andra dyker du upp i köket ;) fast det är samma liv liksom.....

2011-05-02 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0