Som ett barn kvällen innan födelsedag

Har pratat med Camilla på Skype alldeles för länge (för hennes sömn) ikväll. Hur trevligt? Mucho trevligt! :) Nu vill jag bara att veckorna ska gå lite fortare så man får ses på riktigt!

I övrigt tog arbetsdagen slut även idag och jag har nu 2 dagar ledigt som kommer få bli min helg. En "helg" som jag ska inleda med första invägningen. Resultatet av den hoppas jag att jag skall kunna stoltsera med för min "viktcoach" och sedan fira med mitt första gympass någonsin "privat" (dvs. utanför volleybollen). Hoppas även att jag ska lyckas dra med mig Johanna på något av de två pass jag har inbokade imorgon också. She's gonna be my work out buddy this summer!

Duscha bort svettlukten och lägga mig fort så det blir imorgon någon gång, är det som sker härnäst.
Den mil jag totalt sprungit och de 4-5 mil jag promenerat denna vecka bara måste ska ha tagit ut sin rätt på vågen, och på måttbandet såklart! Känner mig som ett barn kvällen innan födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0