Resultaten efter första veckan av bantning...

Sedan spinningpasset vid lunchtid med Johanna så har jag legat hemma som något annat kadaver alltså.
Fy och usch så trött jag har varit idag, både i kroppen och huvudet. Tror att jag känt mig som många känner sig dagen efter, minus illamående och huvudvärk. Kanske beror det på kranvattnet som jag drack flera deciliter av på gymet eftersom jag hann dricka upp allt som jag hade med mig innan passet började? Parasiter, bakterier och virus, välkomna till min mage. Hoppas ni får det bra där nere!

Resultatet av vägningen och mätningen imorse är jag i alla fall stolt över. Vågen visade inte så mycket som jag hoppades på, men 4 kilogram måste man ändå vara glad över. Däremot blev jag sjukt positivt överraskad över att jag tappat 7 cm i midjan, 6 över höften, 3 runt låret, 4 runt armen och 3 över min stora stuss. På en vecka!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat!

Visst är han. Bara han vill så :P

2011-05-24 @ 10:23:20
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0