Ordning

Lite bättre ordning blev det. Skönt!
Fast jag tror att jag måste ner och köpa fler lådor imorgon.
Är inte riktigt nöjd, och sen vet jag att jag kommer att dra hit mer saker från mamma.





De lägsta lådorna som jag har smycken i kostar 25:-/st.
Den lite högre modellen som jag har solglasögon i 29:-/st.
Den högsta i den storleken som jag har laddare och andra elektroniska tillbehör i, 35:-/st.
Sen de lite större med underkläder i, 59:-/st.

Kommer nog lägga ner 500:- på att få ordentlig ordning, men det tycker jag att det är värt.
Dessutom kommer jag ju ha kvar lådorna för alltid!

Kommentarer
Postat av: FrökenEm

Åh älskar! Finns inget bättre än att ha ordning och reda på grejerna!

2011-05-07 @ 17:57:24
URL: http://frokenem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0