On our hands, our wrinkles understand we never really wanted more.

Ikväll blev det 1,1 mils promenad. Att spendera en fredagkväll på detta sätt vet jag inte om det är bra jobbat, bara tragiskt eller sjukt i huvudet.
Hursom är det gjort och det känns bra. Förutom i min fot. Den är så ond. Tur det försvinner efter en kilometer eller två, men nu då jag blivit kall är den inte kul att gå på igen.

Nu ska jag drabba duschen och hoppas på att jag inte hinner börja frysa alltför mycket innan jag hinner under täcket för att göra säng och ladda för en arbetshelg med start 7.15 både lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: Emetob

Underskatta aldrig en bra promenad, Mr. Mustard!

& misströsta inte, fot blir bra - fot leker alla sår (gammalt djungelordspråk)

2011-05-21 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0