Inredningscravings

10 timmars arbetsdagen är över. Nu väntar bara en 10 timmars vaknatt imorgon, sedan är denna vecka slut.
Nästa vecka verkar det inte alls bli särskilt mycket jobb, jobbigt då jag tänker på hur fattig jag är och inte kommer att få någon lön förrän i slutet på juni.
Meeen, då finns tid till att riktigt komma sig till ro här hemma. Att komma sig till ro hemma (som numer är på Norrbölegatan hos pappa) betyder alltså inte bara att organisera upp garderoberna utan också att köpa korgar att ha alla olika saker i, i garderoberna, köpa lite nya inredningsgrejer, mina i Kåge måste ju vara kvar där (för de står så fint där de står nämligen, ja, plus att det är fruktansvärt kul att inreda och köpa sådana grejer, springa på stan med andra ord, vem var det som måste snåla fram till i juli nu igen?)


Än så länge är detta detta det enda till utsmyckning som finns i rummet just nu. Plus nytt (begagnat fint) överkast och två kuddar (som ska bli fler, så dom får ni inte se än).






Sen min gamla kandelaber som jag var tvungen sno från källarvåningen i Kåge.







Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

...man snor inte sina egna grejor......det blir skitfint, hämta mer grejor du om du vill, it´s yours =)

2011-05-08 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0