Sandra Kristina Holmlund

Nu börjar jag sakna dig.
I 8 månader har vi stått sida vid sida på jobbet.
I 8 månader har vi bott bakom samma ytterdörr (och nästan hälften av tiden sovit i samma säng).
I 8 månader har vi samlat på oss minnen för livet tillsammans.
I 8 månader har vår vänskap fått sig en prövning.
Men jag tror vi har klarat det! För jag är fullständigt livrädd för att förlora dig.
Tanken slog mig några gånger, vad som skulle hända om vi iskulle misslyckas.
Varje gång blev jag tårögd och försökte fort tänka på någonting annat för att inte brista ut i gråt.


We have walked a million miles, a hundred tears, a thousand smiles
There's been good times, there's been bad times.

But one thing I'm sure about, I can never do it without you.
Just like you need me,
I need you.

My own guiding light.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men pempan, inte skulle vi kunna leva utan varandra? Det vore ju jatte dumt nar man trivs sa bra ihop som vi gor! :) <3

2011-05-05 @ 04:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0