Det nya livet

Har börjat bra!
Idag har jag gått 11 kilometer och löpt 2 (ynka) kilometer (kondisen kommer väl sakta men säkert)!
Ska inte tråka ut er allför mycket med pladder om kalorier, men måste berätta hur söt Elin var då hon inte tänkt på att man inte behöver röra på sig för att förbränna energi, att kroppen förbränner bara genom att du lever.
Hade hon som sagt inte tänkt på. Söt!

Distanstävlar med Fredde om vem som kan gå ner mest fram till midsommar.
Han åt pizza till middag, hehe, jag leder!
Men jag vill att han ska tagga till, annars blir det tråkigt. Lika tråkigt som gårdagens final. Vill inte vinna lika lätt som Finland tryckte in mål efter mål.

Nu ska jag gå och duscha, sedan stoppa in täckena och kuddarna i de nytvättade sängkläderna och göra mig dagens sista shake som jag ska dricka till ett avsnitt Himym innan jag blundar till, tills det är dags för förmiddagsjobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0