Bröllopstårta i tanken

Ikväll var jag och lillasyster förbi Kåge och firade mammas Kenneth som fyllde år. 4 bullar lades fram på kakfatet, men eftersom både jag, mamma och Kenneth går på diet nu så fick Denice äta upp våra bullar åt oss. Jag hoppas att dom var riktigt goda, varenda en!

Det pratas om mycket, men framförallt det stora bröllopet som komma skall mellan de två.
Jag har fått den stora uppgiften att göra bröllopstårtan/-orna!
Så just nu ryms inte ens alla ideér och tankar som jag har, i huvudet mitt på samma gång. Det är så mycket ideér att jag börjar fantisera om att starta ett eget företag och sälja exlusiva tårtor (sådär på sidan av mitt kommande arbete). Det vore någonting! Fast då skulle jag inte kunna hålla mig till bara desserttårtor utan skulle i så fall även måsta göra smörgåstortor. En idé att fundera vidare på, eller vad tycker ni? Svårt att säga innan ni sett någon bild kanske, i och för sig. Men bild kommer! Ni måste bara vänta en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0