Bli tjock med mig ikväll?

Idag har jag varit på min kusin Knuts dop.
Jag och Denice är faddrar så vi skulle läsa en dikt. Jag tappade orden mitt i i dikten som jag trodde att jag kunde. Mindre lyckat, men tur det bara var kännfolke. Evangeliet om Jesus och barnen däremot, som pappa i vanliga fall läser, gick som smort. Det kan jag lika väl som 1:ans multiplikationstabell.

Är fortfarande sjukt mätt sedan smörgåstårta, bullens pilsnerkorv och gräddtårta. Måste ha varit något jäsmedel gömt i någon av tårtorna, för det känns som att jag blir mättare och mättare.
På tal om det. Någon som vill bli tjock med mig ikväll? Imorgon börjar det nya livet, så jag ska trycka tills jag spyr och titta på film genom glaset med Cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0