Balder, 3 år senare.

Weird. Trots att jag jobbade på Balder ett tag efter att jag slutat så var det ändå en konstig känsla att gå in där igen. Så många minnen, som känns som igår. Snart är det 3 år sedan jag tog studenten. Hade kunnat vara sjuksköterska nu. Hade kunnat ha bara någon termin kvar på någon annan utbildning. Men vad har jag åstadkommit? Ingenting om man tänker på det så. Men då har jag gjort mycket annat som inte många andra har. Många minnen men framförallt mycket erfarenheter.
Det gick bra för Mike, han var väldigt duktig på att prata. Det slutade med att jag också stod där uppe och sa några ord om bilderna från Nya Zeeland och nickade lite medstämmande då och då. Därför ingen bild på det.
När lektionen var över fick vi varsinn present av läraren. "Ett litet minne från Balderskolan" sa hon. Som om man inte har nog med sådana, tänkte jag, men tackade och tog emot denna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0