Att jag aldrig kan få ha lite feber!

Pappa övertygade mig om att ta tempen, jag sa att det inte löntes men gjorde det ändå.
36,5 visade den och mitt uttalande om att jag aldrig har feber stämmer fortfarande.
Hypokondri, kanske? Pappa kom hem med Ipren och Zyx. Zyx funkar rätt bra, tyvärr kan jag egentligen inte äta sådana (är ju rena rama godiset, godis = inte okej då man går på diet).
1,5 timme to go innan ännu en helgkväll på jobbet börjar, tack och lov 2 timmar kortare idag. Att jag jobbar med Elin ska bli kul, händer allt för sällan.

AVI:n har kommit, på måndag 10.30 har jag paket att hämta.
Håller tummarna att jag inte blivit sjuk så jag kan börja på studs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0