Blod, svett, tårar... och testosteron!

Jag och Mike slog ihop våra kloka huvuden igårkväll. Bildligt talat! Det var en jävla smäll.
Han vände sig om i en hastighet som jag inte trodde var möjlig då man har alkohol i blodet. Han gnällde och jag försökte trösta och sa förlåt flera gånger om. Men vem av oss är det som vaknar med en bula i pannan? Jo, jag. Inte nog med att jag är mannen i mitt och Sandras förhållande, jag verkar vara det även i mitt och Mikes.


Det ser lungt ut där inne i garaget där biljardbordet står i grabbarnas hus i Dunedin...


... men saker är inte alltid vad det verkar som.



Igår slutade det med att jag åkte med Nikki till Dunedin. Vi åkte runt och gjorde lite olika saker, som att tanka, säga hej till en vän och ta ut pengar. Sedan åkte vi upp till Eglin street och killarnas hus för att parkera bilen och gå ner (och jag menar verkligen ner, världens brantaste gata ligger ju i staden, och många andra gator är väldigt branta de också) mot arenan för att se hemmalagets rugbylag förlora med 6 poäng mot 44.

Kommentarer
Postat av: En träskalle

Var glad åt bulan! Det visar att du har ngt därinne som inte tål stötar :) Har Mike ngn bula????? ;))

2011-03-21 @ 16:22:29
Postat av: Johanna

Nu är det vår här hemma påriktigt. Det doppar från taken och fåglarna har börjat leva om på rikt. Från mitt fönster är det tom grönt gräs(dock bara konstgräset som de skottat fram men, gräs som gräs?) kram

2011-03-22 @ 08:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0