Hemmagjorda bomber

Imorse då vi gick ut till bilen var det inte alls kallt. Kändes som om natten varit tropisk. Lite onödigt vetande till er som inte bryr er. Intressant fakta till er som tycker supersynd om mig som håller på att bli sjuk (superironisk).
Var så varmt imorse att jag tänkte "Yes, jag ska byta om till vanliga kläder på lunchrasten och sitta ute" men då rasten kom svishade maskrosfröna förbi fönstret i 20 s/m.

Efter jobbet har jag hunnit med:
- En powernap
- Vakna lagomt till middagen av mig själv då de andra inte tänkte väcka mig
- Sett Mike göra 3 bomber (av tomtebloss).
- Sett Mike tända 3 bomber.
- Inte sett en enda bomb smälla.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på som kan toppa det. Mer spänning än så är det inte ofta man får vara med om.

Kommentarer
Postat av: Janne

Här har det varit en dag med +5 grader det ni!

men det kommer säkert att ta nästan 2 månader innan snön är borta, kanske vi ska skynda på med tomtebloss.

Nu är det ljust kl 06,30 så det går åt rätt håll.

Kramar

2011-03-02 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0