I'm going to Sweden!

Att ta sig från ena sidan av jorden till den andra sidan är ganska lätt,
det krävs bara 10.000-15.000 kronor.
Att ta sig från ena sidan av jorden till den andra sidan så billigt som möjligt är också lätt,
bara man har tid, och lust att vänta på nästa flyg.
Att ta sig från ena sidan av jorden till den andra sidan på 20 timmar är lätt,
om man känner för att lägga ut 40.000.
Att ta sig från ena sidan av jorden till den andra så billigt och så fort som möjligt är inte lätt.
Alls.
Vilken kamp vi hade tidigare idag, jag och flygjämförelsesajternas sökmotorer.
Ni som känner mig, väl, vet att jag alltid vill ha rätt och alltid vill vinna (förutom då det gäller sport, det är inte sådär superviktigt) och ger mig inte förrän jag får det, eller förrän jag får det jag vill ha. Så jag vann tillslut!

Så, jag ska till Sverige!
Biljetten är bokad och pengarna dragna från mitt konto.
Jag kommer inte riktigt än dock.



Kommentarer
Postat av: T

Jag längtar;)

2011-03-11 @ 13:42:53
Postat av: M

Jag längtar också!!!!

2011-03-11 @ 14:51:26
Postat av: Karlaurora

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-06-08 @ 12:36:41
URL: http://karlaurora.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0