Sovmorgon, whats that?

Så mycket för den sovmorgonen. 08.00 var jag less och klev upp ur sängen.
Det är så fel. Då man är 22 år, på andra sidan jorden, singel och har en 3-dagars helg så känns det som att man ska göra annat än att kliva upp 08.00 på lördagsmorgonen, koka sig en kopp te och muttra över att man hörde musik från grannhuset igårkväll.
Idag väntar antingen en dag med Nikki eller ännu en dag med lovebirdsen och en rugbymatch i Dunedin.
På måndag tror jag att jag tar en till "sovmorgon" och kliver upp 04.00 för att följa avgörande kvartsfinalen eftersom jag likas är ledig.

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Håller du på att bli gammal...;) Den där hockeyn kan nog bli spännande!

2011-03-19 @ 09:58:20
Postat av: Janne

Va! jag sov till 09,00 ja men var upp kl 06,30! låter inte som när jag var 22, men jag tänker också på hockey när jag vaknar :-)



Kram

2011-03-19 @ 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0