Sjukskriven

Läkaren sjukskrev mig i ytterligare 3 dagar. Imorgon måste jag dit igen för att ta några blodprover som jag inte hann idag innan lab stängde.
Jag är positivt överraskad av vården här. För mig är detta bara en förkylning och jag åkte dit endast för att få ett intyg om att jag faktiskt är sjuk. Inte ens i höstas då min fot, från ingenstans och vid 3 olika tillfällen, tog sådär fruktansvärt ont att jag inte kunde stå på den var det inte något tal om blodprov eller något annat än palpation och en tablett paracetamol hemma i Skellefteå.

Nej fy, nu har jag varit vaken i hela 10 timmar. Dags för 16 timmars sömn igen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig

2011-03-07 @ 11:20:31
Postat av: Janne

låter som när du var liten, mycket sjuk!

men då sov du inte 16 tim, krya på dig

Kram

2011-03-07 @ 12:31:44
Postat av: Mamsen

Förkylningen verkar ha satt sina klor i dig. Hoppas de hittar ngn bra lösning hos läkaren. Krya på dig stumpan! kramar

2011-03-07 @ 14:36:32
Postat av: Johanna

Tack för tipset =)

2011-03-07 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0