Sjuk(are)

Igår innan jag la mig frågade Sherrill om jag hade ont i halsen, om jag hade huvudvärk och om jag trodde att jag hade feber. Nej, nej och nej.
Sedan somnade jag. Vaknade upp flera gånger av att jag frös. Vaknade upp på riktigt och konstaterade att alla nej helt magiskt bytss ut till ja:n under natten och jag känner mig sämre än någonsin under denna nu veckolånga "förkylning".
Doktorn ska ringa upp mig på 45. Förhoppningsvis har hon provsvaren från blodproverna och låter mig kanske komma in igen.

Kommentarer
Postat av: mamma din

Hoppas du kan få ngn medicin som hjälper till att få dig på benen igen! Lillgumman- mamma skulle fått vara där och skött om dig lite.

Kramar

2011-03-09 @ 01:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0