Sista arbetsdagen är bestämd

Doomday för jobbet är nu bestämd. 1 april blir vår sista dag där. Så denna och 2 till arbetsveckor kvar. Ljuvligt! Sedan blir det out on the road igen. Bildligt talat denna gång.
Pärlan som vi köpte av Tobbe och Emelie står ute på gården. En liten yttepyttedel av den är under mina naglar. Jag var duktig och kollade allt som kan tänkas kollas (nej, långt ifrån, men jag kollade allt som jag vet hur man kollar, dvs olja, kylarvätska, styrservovätska, spolarväska, remmar, fördelargrejen och öh, ja säkert nåt mer). Japp, nu kan ni vara stolta pappa och Kenneth! Allt såg inte bra ut, men det fixar jag en annan dag, just nu står den bara och väntar på att få åka ut på äventyr, så jag har hela tre veckor på mig. Borde hinnas med!


Kommentarer
Postat av: Claes G. Dahlberg

Hej "Mim"!

Bilägare på andra sidan klotet. Vänstertrafik och

högerstyrt, därtill en tillvaro "upsidedown", inte

det lättaste, "a peace of cake" för Er, tuffa brudar. Erfarenheter för livet. Njut och kör för-

siktigt. Tänker ständigt på Er (Dig).

/Momme o föffe.

2011-03-15 @ 10:21:39
Postat av: Kenneth

Det låter bra att du kollat allt, men vi skulle vilja se den lilla, lilla lilla milslukaren ;) undras vad det kan vara för ett spännande vidunder som ni ska roadtrippa med? Kan man få en bild på skapelsen?



kramar

2011-03-15 @ 12:33:14
Postat av: Janne farsan

Vad mycket du kan! man blir impad!:-) kanske lika bra att se den när ni kommer hem eller...:-).jag har ju sett hur landskapet ser ut, kör försiktigt!!!

men det viktigaste är nog, att man kollar BROMSARNA!!

Kramar!

2011-03-15 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0