Sex

mobilbilder bjuder jag på ikväll!


Den förgrömmade hästen som alltid springer omkring och hovar sig utanför fönstret


Ingen kommentar en av de få soliga dagarna ute på gräsmattan efter jobbet.



James i sin pärla som bara får komma ut ur garaget vid speciella tillfällen. Ett speciellt tillfälle var denna kväll då vi åkte till en lekpark och lekte med linbanan och blev alldeles sandiga som barn.


Visst är han fruktansvärt lik någon ni alla vet vem det är? Vi stötte på denna dude ute en kväll och berättade att han var väldigt lik en svensk artist. Då började han spela munspel. Vi frågade om han kunde sjunga också, javisst kunde han det sa han då och började sjunga högt och tydligt ute på gatan i Dunedins natt. Visst kunde han sjunga, jämfört med mig. Men det kan alla. Han var ingen Brolle Jr. Jr. som han såg ut att vara. Skenet bedrog.


Sandra och Mike på Speights Ale House i Dunedin på pappa Bills födelsedag. Vitlöksbrödet var så coolt tyckte vi att det var tvunget att fotagraferas.


Och här har ni anledningen till varför dessa sex mobilbilder lades upp. Igår var jag tvungen att ta kort på detta höstiga träd på andra sidan gatan från James hus. Inte för att få en vacker bild, utan för att visa er att hösten har nått oss. Det blir konstigt att komma hem till sommar efter att ha haft höst.
Men jag klagar inte. Att ha fått slippa en vinter har varit underbart! Jag gruvar mig redan nu för nästa vinter, om det kommer att bli så att den spenderas i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta hem den där bilen till mig tack ! =)

2011-03-31 @ 11:12:47
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: elin

jag lever ♥

här händer det inte mkt alls, rullar på som vanligt. Hoppas du har det bra vännen. Kram

2011-03-31 @ 16:44:03
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/
Postat av: Janne

Kom hem till våren! och slutspelet :)

Sitter och är nervös över hockeyn,

inga bilder på eran bil?

Kram

2011-03-31 @ 19:17:34
Postat av: Johanna

Jag är dålig på att fundera =)

2011-04-07 @ 09:34:31
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0