Packar, förbereder, lyssnar.

Packar resväskan som jag köpte igår har jag börjat göra.
Förbereder för grekisk pytt i panna.
Lyssnar på musik.

Inte riktigt allt på samma gång, i omgångar.
Mike undrade vad tusan jag höll på med. Packar, svarade jag. Varför, undrade han. För att jag har åkt om en vecka, förklarade jag. Han rynkade pannan igen. Då berättade jag för honom om innan jag åkte till Norge och hit, till det började jag packa en månad innan avfärd. Galet tycker han som packar dagen innan eller samma dag. Klokt tycker jag.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker jag med!

2011-03-26 @ 08:38:10
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma din

1. Kommer resväskan hem före dig??

2. När kommer resväskan?

3. Vill du ha hämtning på flyget?

4. Jag skoja bara ;))) !!!!

Ha det så bra sista veckan och hälsa alla från mig!!

Kramar!!

2011-03-26 @ 11:16:19
Postat av: Pempan

Haha mamma, du skojar inte alls. Du skulle hemskt gärna vilja veta de där sakerna! ;)

Resväskan kommer då jag kommer. Det är ett bra tag kvar, säger jag det nu har du glömt det innan den dagen kommer!

2011-03-26 @ 11:31:52
Postat av: mamma din

eeehhh...vad pratar du om????

Denice,eh Pempan jag har väl alltid full koll !!!



;) ;)

2011-03-26 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0