Läkartid

16:15 har jag en bokad läkartid.
Då jag ringde jobbet imorse och sa att jag var sjukare igen så sa min chef åt mig att jag behöver ett läkarintyg för att jag har varit borta från jobbet för många dagar (konstigt egentligen då man inte ens får någon ersättning för de dagar man är sjuk). Så det ska fixas. Först behöver jag bara fixa en kopia på mitt arbetsvisum.

Vaknade 13:03 idag, 16 timmar efter att jag somnade igårkväll. Sjukt. Vaknade en gång i natt av att jag var för kall, en gång för att jag var för varm, imorse då väckaren ringde, då Sandra kom in och en annan gång för att jag var så varm igen.

Det var ungefär all intressant information jag hade att dela med mig av för denna gång.
Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0