Jag överlever nog trots allt

Jag vaknade upp 04:22 och det kändes inte som att jag höll på att dö.
Jag kände bara 'YEEES, det finns hopp'!
Jag har ont i halsen och är lite tät i näsan, men jag har i alla fall inte så ont att jag skulle klara mig bättre utan min hals och den är inte så igensvullen att jag måste luta huvudet uppåt för att kunna andas bättre, huvudet håller inte på att explodera, jag har inte 39 graders feber och det känns inte som att jag blev uppäten av en björn inatt.
Tjoho!
Nu sitter jag och tänker det är bara dryga timmen kvar innan Mike och Sandra vaknar, tills dess känner jag mig nog ännu bättre, ska jag följa med dem på jobbet? En dusch och antibiotikan borde göra susen!

Ja? Nej? Ja? Nej? Ja? Nej? Ja? Nej?

Fast jag vet att jag inte kommer att orka hela dagen med tanke på att jag igår var vaken mellan 1,5 och 3 timmar innan det var dags för minst 1 timmes sömn igen. 8 timmars fysiskt arbete idag är kanske för mycket begärt av kroppen.

Kommentarer
Postat av: Janne

klokt beslut! somna om :-)

Kramar

2011-03-10 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0