Hur ska jag veta vem "T" är?

I princip alla som jag känner som börjar på T, skriver just bara det som alias då de lämnar en kommentar här på bloggen. Hur ska jag då veta vem av er alla T:n det är? Fast det vet jag i och för sig ändå (bara för att jag är så klok), ibland är avsaknaden av intressanta saker att skriva för stor och då fylls tomrummet av saker som dessa.

Imorgon bitti bär det av mot Dunedin för att se Six60 senare på kvällen.
God tid att glutta på ögonlocken och hoppas på att vi inte blir så blöta inatt då tsunamivågen från Japan träffar Nya Zeeland.


Kommentarer
Postat av: pevve

har den träffat er hårt?

2011-03-12 @ 00:10:30
Postat av: Mamma Carina

Du är INTE rolig när du skriver sådär!!!!! hoppas du skriver ngt snart igen, då kanske detta blir kul oxå!!!

/Blötpuss

2011-03-12 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0