Hello, I'm Tomaten!

Sandra somnade på soffan. Mikes pappa Bill informerar mig om detta.
Jag går dit, stryker henne i håret, på armen, försiktigt för att väcka henne eftersom Mike redan gått i säng. Plötsligt vaknar hon och tittar på mig. Ännu plötsligare rycker hon till och rör sig bakåt samtidigt som hon puttar på mig. Säger ingenting. Jag hade också blivit rädd så röd som jag är i nyllet. Tyckte inte att jag hade framme ansiktet så mycket i solen idag, men tydligen så måste även jag slumrat till någon stund där, för mitt smeknamn 'Pempan' har (tillfälligt, får vi hoppas) bytts ut mot 'Tomaten'.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mr. Mustard?

2011-03-03 @ 11:58:47
Postat av: M&K

Mmmmmm det blir nog superbra mot din otrevliga förkylning. sol är aldrig fel :)

kramar

2011-03-03 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0