Första dagen, sista veckan.

Normalt att vakna före väckaren? Jag tycker inte att det ska hända då den är ställd på 05:45. Jag låg vaken och väntade på att sömna om, och så ringde den jäveln. Det var kanske lika bra eftersom jag redan var vaken.

Jag har laddat med lite energi i form av en banan och ett äpple. Snart åker vi mot den första övertidsarbetsdagen av 5, eller 6.
Ikväll ska jag göra någonting som jag inte gjort på alldeles för länge. I tygskor och utan knäskydd ska jag spela volleyboll. Bill, Mikes pappa, känner några gubbar som brukar spela en gång i veckan i Dunedin. Så han pratade med dem om att låta mig få vara med en gång. Jag tror inte att det kommer bli så mycket eller särskilt bra spel, för en av gubbarna vill inte vara med och spela då han hörde att "ett proffs" som Bill så fint valde att kalla mig, kommer.
Jag hoppas de tänker ett proffs som herrlandslagsbra. Då kanske vi kan jobba oss till några anfall.

Nej, nu måste jag göra lunchlådan! Fira vinsten lugnt. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Var försiktig när du spelar så du kan njuta av din roadtrip nästa vecka utan kryckor.

2011-03-27 @ 23:21:09
Postat av: lillan

haha ja kan nog stämma, men hur ska du fixa det? Svetsa på något eller vadå?:O

2011-03-28 @ 07:59:06
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: Pevve

Haha, ja proffs kan ju discuteras :P Men så säger de om mig här också.. tydligen, om man spelat utanför ett skollag (som vi inte har i Svea) så är man proffs :P

2011-03-28 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0