Deppartisdag

Usch.
En smärre depression föll som ett piano från 3:e våningen ner i huvudet på mig idag under lunchen.
Jag insåg hur tråkigt det kommer bli i Norge i år. Jag har inte längre Sandra. Mike har henne.
Kerry ska inte tillbaka i år, Shanan ska inte tillbaka i år, och som det verkar nu så ska största delen av svenskarna ersättas med NZ:are, vilket kommer bli äldre herrar. Det slog mig hur ensam jag kommer vara. När jag insett det så insåg jag, på riktigt, hur ensam jag är nu.
Sitter hemma. Själv. Funderar på vad jag ska ta mig till för att jaga bort deprissionen som sakta gnager sig in i mig. Jag borde packa, men det är så tråkigt. Tror jag kommer ta bilen strax istället och åka iväg en stund, som jag alltid gör då saker inte känns kul. Tur att vi bara har 3 arbetsdagar och en lördagkväll tillsammans med norgefolk kvar innan jag får sno tillbaka Sandra och köra härifrån.

Kommentarer
Postat av: Marcus och Elinda

Men som tur är så har du ju alltid Marcus och Elinda :D

2011-03-29 @ 08:34:29
URL: http://byebyesweden.blogspot.com
Postat av: Mamma Carina

När du kommer hem ska jag plocka bort varenda pianotangent som eventuellt skulle sitta kvar. Sno tillbaka Sandra....? skulle inte Mike med nu när ni åker? Kolla mailen oxå :) Kram

2011-03-29 @ 09:54:45
Postat av: Janne farsan

Se det som början på något nytt! det löser sig!

Don´t worry be happy!

Saknar dig!

Kramw

2011-03-29 @ 17:28:50
Postat av: Pevve

Men Pempis, åk inte tillbaka då. Enkel lösning :) Dessutom, Falköping 1,2,3 spelar ju i samma serie som alla andra lag :P Tror det är skolserien som de menrar mer än vilket typ av lag :)

2011-03-30 @ 01:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0