Days off work to come?

Tredje gången är på G.
Jag känner det i halsen sådär som jag alltid gör. Imorgon kommer det att vara betydligt värre och på torsdag då jag vaknar kommer det inte finnas en chans att jag kommer kliva upp ur sängen för att sätta mig i en kall bil och i mörkret åka iväg mot jobbet. Imorgon kommer det nog att bråkas nog mycket med telefonen som väcks alldeles för tidigt. Bara en av oss kan dock vinna. Jag antar att det som vanligt kommer att bli den.
Megaförkyld 3 gånger på 2 månader kan bara inte vara normalt. Ibland önskar jag att jag hade haft kvar mina bakteriestoppande halsmandlar, ur friskhetssynpunkt. Inte ur andningssynpunkt, då hade jag väl varit kvävd vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja man vet aldrig med dig, du hinner bara hem sen är du borta igen.

2011-03-01 @ 12:58:12
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: isabelle

Det är inte mycket som har hänt i mitt liv om jag ska vara riktigt ärlig. Ser ungefär likadant ut som det brukar (roligt) haha:] Jag följer då dig på ditt äventyr genom världen höll jag på säga. himla intressant;D pussar på dig pempis

2011-03-01 @ 15:03:05
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0