Tjocksokar-upp!

Det är som att blåsten utanför tar sig igenom väggarna, huvva vad jag fryser.
På med tjocksockar och tjocktröja!

Har varit med farmor idag, vi for till Klockarhöjden och hälsade på hennes syster. Jag fick berätta om Asien- och Nya Zealandtrippen 4 gånger tror jag. Men det var lika trevligt för det. Som vanligt höll köket på att få sig en dusch av kaffe några gånger, av oss alla tror jag, medan vi försökte hålla skrattet inne.
Nu tänkte jag spendera några timmar åt att göra ett egenkontrollprogram.
Galen? Ja, lite, men har än så länge bara fått positiv uppbackning av familj, släkt och vänner.
Så sitter ni inne på något negativt att säga, spit it out, det kan jag ta! Har ändå ingenting annat att lägga tiden på för tillfället (jag har städat pappa, förvisso inte bilen, men det tänker jag inte göra i detta blåsiga väder).

Kommentarer
Postat av: Janne

Tack så mycket!

Det var gulligt!



kram

2011-06-05 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0