Tårtstress

En skön vecka med 2 arbetsdagar på totalt 15,75 timmar då jag skulle hinna med en massa saker blev till en vecka med 6 arbetsdagar på totalt 56,75 timmar. Allt det andra måste dock fortfarande hinnas med. Bl.a. så ska 2 tårtor levereras på söndag (dagen jag är ledig på), så dem var jag tvungen börja förbereda för redan nu, så jag hinner! Sedan blir det att knåpa lite med det varje kväll/morgon tills på söndag.
Jäkt och stress. Jobbigt, men bra, det är nu jag får saker gjort!

Renbäddad säng! Nu! Mmmmm :) Imorgon väntar en 7-21 tur på mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi fiskade inte, men matte fick en som vi sen fick köpa =) Så ja vi fick en fisk =)

2011-06-14 @ 12:44:46
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0