Cake cravings

Känns nästan som att jag går i skolan igen.
Kvällen har jag ägnat åt matematik i form av budgetering, skrivit upp planer, samlat in fakta av olika slag.

Var på ett möte på nyföretagarcentrum idag. Min handledare tycker absolut att jag ska köra på min affärsidé eftersom den inte innebär några stora risker alls. Så nu jobbar jag mot nästa delmål, att få starta-eget-bidrag. Men det är ungefär 4 veckor dit, så det kommer ta sin lilla tid. Tills dess fortsätter jag med budgetering och planering!

Tar gärna emot beställningar under sommaren till ett pris som inte blir mycket mer än materialkostnaden, så är du sugen på tårta, eller vet du någon annan som är det, hör av dig! Antingen här på bloggen eller genom att skicka ett mail till mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0