Perfekt avslutning

Kom just hem efter en båttur i och omkring Östanbäck tillsammans med Johan, Johanna, Petrus, Stina och Petter. Även om vädret inte var i närheten av perfekt så trivdes jag. Saknar att vara på vattnet i en båt. Där känner jag mig hemma. Det var en perfekt avslutning på helgen!

Förutom att Johan och Stina hjälpte mig att vispa och röra i olika saker till tårtan igår så var de även väldigt duktiga på att göra "Rainbow cake" i muffinsform!











Ser inte goda ut, men var förtjusande! Dock berodde inte det på färgerna, utan på det magiska sockerkaksreceptet!

Kommentarer
Postat av: stina

det var mycket trvligt att få komma och hjälpa till :) och dom blev både snygga och goda speciellt den med krämen på :) du är så duktig :)

2011-06-20 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0