Great days

Igår hade jag en toppendag!
Solade med Johanna en stund på gräset utanför henne.
Sprang sedan på Ida och Hugo på stan och hängde med dom en stund. Stötte därefter ihop med syster och hennes Mikael och tänkte hänga med dom en stund, men det slutade med att vi inte kom hem förrän 3 på natten och hade då hunnit med en himla massa mil i bilen, fiske utan lycka och badning i badtunna bland fridfulla toppar av barr och löv.

Idag har jag inte gjort mycket intressant. Sov längre än vad jag hade tänkt och åkte senare till jobbet.
Imorgon skall 2 möten ställas in, och bokas om, för att istället jobba.
När andra längtar till semestern längtar jag till det att sommarschemat börjar så veckorna blir lite mer planeringsbara. Bara en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0