FF

Nyss hemkommen från arbete efter en natt som var svår att ta sig in i, huvudet ville inte tänka på lätta vita moln och ljusa sommarängar utan mycket hellre grubbla över företagsidén! Men tillslut måste jag ha somnat, för jag vaknade då av väckaren 06.00 och tvingade mig själv in i duschen, fast jag är en kvällsduschare.
Middagen idag blev en äggmacka, smaskens vad gott!

Nu väntar jag på pappa. Vi måste ha åkt mot flygplatsen om en timme, så jag hoppas han har koll på klockan. Så från ikväll blir det FF till efter helgen (hehehe! Nä, jag är skötsam, oroa dig inte pappa)!

Kommentarer
Postat av: partysuget gäng

Du vi kommer hela gänget och drar en 3-dagars!!! tjohooo!!

2011-06-02 @ 05:32:27
Postat av: Janne

Det finns så mycket annat roligt man kan göra i stället för att festa t ex torka fönster,städa bilen eller torka golv!



Kram

2011-06-02 @ 14:44:52
Postat av: Anonym

Din farsa kan leja nå´n att städa efter oss sen ;)

Förresten det var skitkul igår!!

2011-06-03 @ 08:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0