Pempan flyttar in!

2 nätter avklarade. 2 festivalkvällar med sol avklarade för vissa. Nu väntar 2 regniga festivalkvällar för mig. Pappa pratar om ryggsäck (att ha paraply, regnjacka och annat skyddsmaterial i), varma kläder och mycket mat.
Jag snackar awesome friends, en flaska rött och en bit oxfilé på grillen!

Innan dess ska jag bege mig mot mitt nya hak. Jag flyttar in hos Stina över helgen, bara så hon ska slippa vara så ensam då hennes pojkvän är på annat galej. Vi ska förfördrinka innan jag cyklar bort mot Anderstorp för grillning hos finaste Ida.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för igår bästa du!

2011-07-02 @ 15:32:37
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0