Glad strömming

Optimist som jag är tänkte jag att det går utmärkt att fylla en smörgåstårta ute i solen. Det gjorde det också!
Mums mums mums, den kommer vara supergod imorgon då den ska ätas! Älskar att lyxa till smörgåstårtorna genom att bl.a. fylla dem med stenbitsrom, kräftstjärtar och góskinka köpt över charkdisken!

Suringen idag med en massa peeps satt inte fel heller! Första gången jag ätit med plastbestick däremot, men vi fick, efter att ha förbrukat några gafflar var, alla i oss så vi blev mätta och belåtna! Sedan promenad till Ainas för en glass. Gött med sommar!
Jag och Stina sa idag att man borde uppskatta den mer. Vi går och saknar sommaren under alla dessa mörka deprimerande månadet, och sedan då den är här uppskattar vi den inte nog, och ibland klagar vi till och med på den, att den är för varm, för kall eller för blöt. Märkligt beteende. Imorgon ska jag njuuuuta ännu mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0