Come rest your bones with me

3 timmars sömn avklarades rätt snabbt, 3 timmar tog det endast. Väcktes 30 minuter tidigare än väntat av min engelsktalande vän som undrade om jag ville följa med honom och Sandra och luncha. Det ville jag! En snabbdusch och iväg. Väl där visar det sig att de klantat till sig så jag får betala allas lunch. De är inte så dumma som de ser ut. Dyraste lunchen i hela mitt liv, men trevligheter kostar ibland en slant! Därpå tjockade vi oss vidare med en mjukis på stadens torg i den strålande solen medan vi vejde för fallande avföring.





Ikväll: Ugnsstekt lax med benämnda.
Imorgon: Suring med andra vänner.
Torsdag: Pempans smörgåstårta med de tidigare dagarnas umgänge tillsammans.
Otrevligt!

Fredag ska jag hipps vipps och helt plötsligt gå ut och göra 10 timmar, det ingick inte i min planering, men har man problem med att säga nej så har man. Lördag och Söndag borde jag inte ens tala om, 7.30-21.00 båda dagarna. De 2-3 dagars arbetsveckorna är nu strax över. Skönt nanting har det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0