Christmasparty

Oh, I so wish I was leaving on monday morning. Skulle inte sitta fel med en liten "semester", börjar vara på tiden!(?)

Julfest med mig själv ikväll!
+ Avslagen julmust
+ En liten snutt Karl-Bertil Jonsson i den första av Johan Falk filmerna som jag nu beslutat mig för att se som alla andra.
- Extrem inomhusvärme (29,4 grader celsius, mysigt)
- Myggbett (p.g.a. öppen dörr och öppet fönster, det blir varmt då man kokar sylt!)

Lite nässpray stundas och sedan skall påslakanet svettas ned inatt och under sovmorgonen imorgon. Behöver inte vara på jobbet förrän 11.00. Gode skönt! Vad mer som är skönt? Mitt jobb! Chilledillade i solen vid manhemskajen idag i cirkus 2 timmar, helt i enlighet med mina arbetsuppgifter! Good night!

Kommentarer
Postat av: Louise

Och jag trodde jag var den enda som läste min blogg :D



Jag såg filmen Once och sedan dess är jag fast, shit vilket röst alltså :)

Postat av: strule

Du tänker då finns man jag. Har drömt att ja är mitt i ett djävla. Krig sov vilt mvh strule

2011-10-19 @ 03:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0