The Girl With the Dragon Tattoo

eller på svenska Män som hatar kvinnor ser vi på just nu, jag, kärleksparet och Mikes föräldrar. De är lite frustrerade över att det inte går att ändra till engelskt tal. Undertext är visst jobbigt då man inte är van det.

Var hemma från jobbet idag. Blev aldrig riktigt frisk sen förra gången jag var sjuk just efter nyårs, så jag går mot mina egna principer och stannar hemma från jobbet trots att jag skulle kunna gå dit. Men jag vill bli frisk, så jag stannar kvar här till jag blir det. Friskare i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Janne

Låter ganska klokt, hoppas det blir bättre! Krya på dig! Kramar

2011-01-24 @ 19:09:52
Postat av: Mamma Agneta

Jasså, så det finns ett kärlekspar.... Krya på dig Emelie, kram Agneta

2011-01-24 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0