Swing it

Introduktionen gick bra, och den var självklart längre än vi hade räknat med bara för att det har varit den finaste dagen sen vi kom hit idag.
Både jag och Sandra ska jobba uppe på linan, exakt vad vi ska göra där har vi inte fått veta än, men jag ska hålla varenda tumme jag har hela helgen tills på måndag morgon kl. 07:00 att dom sätter mig på en station där jag får använda kniv. Att jobba på slakteri utan att få använda kniv är inte kul.
Det är helg, så nog om det nu!

Då Mike kom hem från jobbet en timme efter oss så drog vi iväg mot golfbanan. Så, nu har jag förlorat min golfoskuld. Kul. En stund. Jag föredrar fortfarande volley.







Ha en bra helg mina vänner, då jorden snurrat tillräckligt för att ge er den.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du det såg inte särskilt stabilt ut det där...

2011-01-14 @ 10:41:19
Postat av: Annalena

Vilken fantastisk stil Sandra har, den kommer att ta henne långt inom golfsporten...Ni verkar då ha det bra.



Kram kram



Annalena

2011-01-14 @ 17:38:08
Postat av: Janne Farsan

Annika Sörenstam släng dig i väggen! vilken skön stil! Var försiktig med kniven, ha en trevlig helg!

Kramar

2011-01-14 @ 19:32:28
Postat av: Mamma Carina

Kul att testa golf! Ni kanske slutar som proffs...eller Caddys ;-)

Kramar från Kåge

2011-01-14 @ 20:48:59
Postat av: Nisse

nu börjar det göra ont...!

snälla sluta...!

jag gör vad som helst bara du LÄGGER bort golfklubban...!

2011-01-15 @ 22:39:02
Postat av: Mamma Agneta

Ja du Sandra, ska du slå ihjäl fåren med en golfsving innan Ni ska slakta dom? Snygg stil, snygg brud.. Snälla Emelie, se till att Sandra tar det lugnt med svingen, kanske borde hon testa balett istället:- Ha det bra Lycka till med jobbet, kram, kram från oss alla!

2011-01-17 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0