Helg imorgon!

En 2-dagars arbetsvecka känns helt okej! Jag är inte alltför sjuk längre, och det faktum att det är fredag imorgon gör mig ännu friskare. Rena miraklet! Jag och Sandra spenderade tiden efter jobbet med Kerry. Även Sandra fällde nu tårar, sina första på hela den här resan, inklusive avskedsdagen hemma i Skellefteå. Jag och Sandra gråter medan Kerry är helt övertygad om att vi kommer att ses igen. Han säger att hipps vipps en dag kommer vi att stå där vid hans port i Aussie och plinga på, helt oförberett. Jag hoppas verkligen att han har rätt! Nu gör jag en tidigkväll eftersom jag visst inte ville somna förrän vid 01.00 igår, vilket inte riktigt håller när man ska upp och slita i och lyfta tunga gräsfyllda magsäckar på jobbet.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ja, jag Ska inte till thailand, men jag skulle lätt vilja möta upp dig där. Men det kan man ju inte bestämma, för det beror ju på jobb osv, men jag är lätt på om allting löser sig! utan tvekan!:)

2011-01-27 @ 10:59:52
Postat av: Mamma Carina

vi kanske skulle ha släktträff;-) Oj vad jag längtar till ett varmare land....

Ha nu en riktigt skön helg! Gör ngt roligt!! Upptäck ngt nytt! Samla på lite mer unika foton, kanske några djur....?...stora eller små, vilda eller tama...vilka är typiska för NZ-förutom fårskallar ;-)

Kram! Hälsa alla!

2011-01-27 @ 14:41:36
Postat av: Anonym

Sol och värme låter skönt! här får vi nöja oss med +1 men njut av helgen nu.

Kramar

2011-01-27 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0