Come on and take me away

1 arbetsdag kvar denna vecka och jag kunde inte vara mer exalterad! Jo, det skulle jag visst kunna.
Veckan har gått så sjukt fort. Tack gode gud för att vi på jobbet byter plats var 15:e minut.
Jag är glad att jag inte har någon erfarenhet av hur tråkigt det annars hade varit.

På grund av min förkylning (som inte vill bryta ut helt, utan bara sitter i halsen, kliar och gör ont) så skulle jag helst av allt bara ligga under täcket hela helgen och i jämförelse inte göra kraftansträningar större än att flytta en liten sketen njure från punkt A till punkt B (Bortsett från att gå på toa). Men, imorgon bestämmer vi vad helgen ska få erbjuda oss. Kanske Dunedin, kanske inte. Kanske någon annanstans, kanske inte.

Ha en trevlig torsdag allesammans! Snakkes.

Kommentarer
Postat av: mamma carina

När ni läser detta så har ni gjort er första arbetsvecka i NZ!! Nu har ni en välförtjänt helg att njuta av! Hoppas ni får fint väder i helgen!

Läs mailen oxå :-)



Kramar till er!

2011-01-20 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0